В рамках тематичного вивчення стану інтегрованого навчання дітей дошкільного віку за альтернативною програмою «STREAM – освіта, або Стежинки у Всесвіт» 16 січня у групі старшого дошкільного віку вихователь Сергієнко О.М. провела інтегроване заняття ознайомлення з природним довкіллям з елементами освіти для сталого розвитку /ХПД (аплікація) і КМС на тему: «Рушничок».
На занятті діти здійснили незвичайну подорож до історичного минулого нашого народу, розширили знання про поняття рушник, пояснили, що кожен колір ниток на рушнику має своє символічне значення під час дидактичної гри «Вибери колір та поясни», здійснили віртуальну подорож до міні – музею рушників, переглянувши відео, ознайомившись з їх видами, пригадали поняття орнамент та його види, пояснили чим вони відрізняються та погрались в рухливу гру «Знайди пару. Рослинний та геометричний орнамент», дослідили символічне значення елементів рослинного візерунка погравшись в мовленнєву гру «Поясни значення візерунка». Під час дидактичної гри «Так чи ні. Виправ помилки» розглянули значення рушничка для сталого розвитку. А на згадку про рушнички зробили його аплікацію. Діти, активно приймали участь на занятті, з захопленням дивилися відео, грали в дидактичні та рухливі ігри, виконували аплікацію.
Немає коментарів:
Дописати коментар