четвер, 31 жовтня 2024 р.

Формування природничо-екологічної компетентності дітей

 У жовтні пройшло тематичне  вивчення «Стан  роботи з формування природничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку». Це дослідження дозволило не лише оцінити поточний рівень знань, умінь та навичок дітей у природознавчій сфері, а й виявити ефективність використання сучасних методів навчання, які сприяють екологічній свідомості та любові до природи.

Серед ключових моментів вивчення:

- Активне використання ігрових методів для ознайомлення з природними явищами.
- Формування навичок відповідального ставлення до навколишнього середовища.
- Проєкти, що сприяють усвідомленню важливості збереження ресурсів та догляду за рослинами й тваринами.

Наші висновки:

- Дошкільнята з великим захопленням вивчають природу, коли це поєднується з інтерактивними іграми та експериментами.
- Сучасні екологічні казки, мультфільми та творчі завдання допомагають закладати основи екологічної культури.
- Залучення батьків до екопроєктів підвищує ефективність навчання і робить процес спільним і захопливим.

- Протягом вивчення ми провели багато цікавих занять і хочемо поділитися з вами найяскравішими моментами на наших фото та відео.

Разом ми створюємо майбутнє, де діти розуміють природу і вміють її захищати!


Група молодшого дошкільного віку

https://youtube.com/shorts/JqOs0QBS8pc

Група середнього дошкільного віку





Немає коментарів:

Дописати коментар

"Квітка Відродження"