четвер, 22 лютого 2024 р.

Участь у конкурсі "Гратися і не боятися"

 


Педагоги (Симонова Я.М., Титенко Н.О.) та вихованці  різновікової групи «Джерельця» у взаємодії з практичним психологом Мазур Т.Є. вирішили  долучитися до конкурсу «Гратися і не боятися» від   #UNICEF Ukraine аби підтримати  ментальне здоров’я дошкільнят  та  мати можливість отримати розвивальні набори для щоденних занять UNICEF Ukraine.

   Для участі у конкурсі записали коротке відео  руханки під пісню «Я і ти».  #ЯіТи      

 Одним з інструментів підтримки ментального здоров'я дітей, що міститься в Рекомендаціях МОН обрали  сенсорну доріжку «Веселий рух» з теми "Рух та спокій. Рухові пригоди". Діти проходили доріжкою з різними текстурами та поверхнями і відчували кожну з них. Розглядали та тактильно обстежували  текстури, розповідали про свої відчуття, добирали асоціації до своїх вражень.

    Найдієвішим інструментом для розвитку навичок  дошкільнят, а зокрема їх емоційної компетентності, є   проста терапевтична гра «Обійманці» з теми "Різниця та прийняття. Кожен особливий - усі улюблені". Діти обирають одну з  карток випадковим чином або за бажанням. Відтворюють  у парах обійми, зображені на картці.  Виготовляють відповідні саморобки у вигляді тваринок з відкритими для обіймів лапками. Обігрують «обійманці» уже з власноруч виготовленими тваринками. Така вправа сприяє підтримці ментального здоров’я, налагодженню взаємозв’язків з однолітками, розвитку емоційного інтелекту, емпатії.






Немає коментарів:

Дописати коментар