Завдання щодо організації роботи з формування соціально-громадянської компетентності дітей педагоги вирішують комплексно у різних видах діяльності (ігровій, навчальній, комунікативній, здоров’язбережувальній, художньо-естетичній, пошуково-дослідницькій, трудовій) та формах роботи (заняття, свята та розваги, групова та індивідуальна робота з дітьми, проведення тематичних тижнів, віртуальних екскурсій тощо), використовуючи загальнодидактичні, дослідницькі, пошукові, інтерактивні методи та прийоми.
Сформованість соціально-громадянської компетентності дошкільників виражається в ціннісному ставленні дитини до себе, своїх прав та прав інших, наявності уявлень про правила і способи міжособистісної взаємодії між членами родини, іншими людьми, у колективі однолітків, та вмінні дотримуватись цих правил у соціальному просторі, а також у ціннісному ставленні та повазі до культурних надбань українського народу, представників різних культур.
Немає коментарів:
Дописати коментар