понеділок, 15 травня 2023 р.

15 травня – Міжнародний день сім’ї

    

Для кожного з нас родина – це найближчі й найдорожчі люди. Саме в родині дитина пізнає  що таке любов і ніжність, душевне тепло і турбота, розуміння та взаємопідтримка . Саме тут  формуються моральні цінності, зберігаються сімейні традиції. 
  Щасливою є сім’я, в якій всі  об’єднані   єдиною метою, де з мудрих батьківських настанов та щирих материнських порад проростають успіхи і таланти дітей. 
   Щиро бажаємо кожній родині миру, добробуту, благополуччя, злагоди та любові.
                                  Сім’я — це щастя, любов і турбота,
                                  Сім’я — це свято, сімейні дати,
                                  Сім’я — дружна праця і допомога,    
                                  Сім’я — для всіх рідних одна дорога.
                                  Сім’я — всім потрібна і дуже важлива,
             СІМ’Я — ЦЕ КОЛИ ВСЕ НА СВІТІ МОЖЛИВО !










Немає коментарів:

Дописати коментар