Присутність книжки в житті людини є важливим компонентом її освіченості, культури, загального розвитку. Доведено, що спочатку треба навчити дитину слухати, говорити, сприймати, розуміти мовлення інших, а лише потім читати й писати. Саме в момент слухання літературних творів активно функціонують зорові й слухові аналізатори, пам'ять, мислення, увага тощо. Осмислення змісту й художньої форми тексту передбачає формування в них мовленнєвих, когнітивних, емоційних та інших навичок і умінь.
Велика кількість книжок сьогодні створюється з урахуванням характерного для дитини XXI століття кліпового мислення, мінімального використання тексту, а максимально через яскраві образи. Проте педагог має допомогти дитині зрозуміти і відчути художній текст, відкрити його зміст, логіку перебігу сюжету тощо. Батьки ж, в свою чергу, повинні пам’ятати про те, що найкращий спосіб виховати активного читача – власний приклад.
Педагогічна рада № 2, що відбулася у закладі дошкільної освіти 29.11.2022 року, була присвячена питанню ознайомлення дітей дошкільного віку з книгою. Говорили про літературний розвиток дитини, технології, що використовуються при роботі з книгою: ТРВЗ, ОЗОН, "Філософські години" від Інни Кондратець. Ділилися досвідом, особистими прийомами роботи з книжкою з дітьми, у тому числі з особливими освітніми потребами. Ознайомились з сучасними, нестандартними інтерактивними книжками та методами роботи з ними. Пригадали форми взаємодії з батьками у форматі "дитина і книжка".
Цікава і змістовна робота колективу педагогів під час заходу - мета педагогічної ради, її результат - зростання творчого потенціалу, активності, професіоналізму кожного з них.
Немає коментарів:
Дописати коментар