Група середнього дошкільного віку (інклюзивна)

Група №5 "Колобок"

Вік дітей - 4-5 років

Вихователі:

Лутченко Лідія Михайлівна

Каранець Анастасія Олексіївна

Асистент вихователя:

Конюша Оксана Петрівна

Помічник вихователя:

Махнир Юлія Володимирівна

Робота з дітьми

В освітній роботі вихователі використовують інноваційну педагогічну технологію Людмили Шелестової "Вчимося читати" та оздоровчу технологію - музикотерапія.

Уже трирічні малюки часто виявляють інтерес до букв, як і до всіх інших предметів, що їх оточують. Тому важливо в цій ситуації підтримувати бажання дітей пізнавати нове. 

З метою підтримання  інтересу дітей до читання вихователі використовують інноваційну технологію Людмили Шелестової «Вчимося читати». Виконуючи  завдання  за авторським навчально-методичним посібником педагоги:

-розширюють знання дітей про навколишній світ;

-збагачують словниковий запас;

-удосконалюють навички різних видів діяльності (малювання, ліплення, вирізання, конструювання тощо);

-розвивають дрібну моторику пальців руки;

-прищеплюють інтерес до читання. 

Працюючи за даною технологією не один рік вихователі впевнилися, що малюки з великим інтересом та уважно виконують всі завдання, використовуючи ігрові вправи, читають склади та слова. 

Музикотерапія – це ліки, які слухають. Музична терапія надає великий простір щодо прояву творчих здібностей дитини. Досвід доводить, що під час занять, які насичені емоційно привабливими творчими контактами, у замкнутих дітей поліпшується комунікабельність, формуються навички спілкування. У дітей сором’язливих з’являється впевненість у собі, підвищується самооцінка. Агресивні, егоцентричні діти привчаються стримувати імпульсивні прояви, зважають на інтерес оточуючих.

Звісно, дуже голосна музика з акцентом звучання ударних інструментів є шкідливою не лише для слуху, але й для нервової системи. Такі звуки пригнічують нервову систему, збільшують вміст адреналіну у крові, що може викликати стрес. А музика Баха, Моцарта, Бетховена – антистресовий засіб.