Група №5 "Колобок"
Вік дітей - 5-6 років
Вихователі:
Сайко Алла Володимирівна
Сергієнко Оксана Михайлівна
Асистент вихователя:
Конюша Оксана Петрівна
Помічник вихователя:
Махнир Юлія Володимирівна
Робота з дітьми
В освітній роботі вихователі використовують інноваційну педагогічну технологію Людмили Шелестової "Вчимося читати" та оздоровчу технологію - музикотерапія.
Уже трирічні малюки часто виявляють інтерес до букв, як і до всіх інших предметів, що їх оточують. Тому важливо в цій ситуації підтримувати бажання дітей пізнавати нове.
З метою підтримання інтересу дітей до читання вихователі використовують інноваційну технологію Людмили Шелестової «Вчимося читати». Виконуючи завдання за авторським навчально-методичним посібником педагоги:
-розширюють знання дітей про навколишній світ;
-збагачують словниковий запас;
-удосконалюють навички різних видів діяльності (малювання, ліплення, вирізання, конструювання тощо);
-розвивають дрібну моторику пальців руки;
-прищеплюють інтерес до читання.
Працюючи за даною технологією не один рік вихователі впевнилися, що малюки з великим інтересом та уважно виконують всі завдання, використовуючи ігрові вправи, читають склади та слова.
Музикотерапія – це ліки, які слухають. Музична терапія надає великий простір щодо прояву творчих здібностей дитини. Досвід доводить, що під час занять, які насичені емоційно привабливими творчими контактами, у замкнутих дітей поліпшується комунікабельність, формуються навички спілкування. У дітей сором’язливих з’являється впевненість у собі, підвищується самооцінка. Агресивні, егоцентричні діти привчаються стримувати імпульсивні прояви, зважають на інтерес оточуючих.
Звісно, дуже голосна музика з акцентом звучання ударних інструментів є шкідливою не лише для слуху, але й для нервової системи. Такі звуки пригнічують нервову систему, збільшують вміст адреналіну у крові, що може викликати стрес. А музика Баха, Моцарта, Бетховена – антистресовий засіб.