Група раннього віку

 Група №1 "Сонечко"

Вік дітей - 1,5 - 3 роки.

Вихователі:

Сайко Алла Володимирівна

Стрингель Аліна Сергіївна

Помічник вихователя:

Василець Тамара Іванівна

Робота з дітьми

В освітній роботі вихователі використовують інноваційну педагогічну технологію М. Монтессорі та оздоровчу технологію - пісочна терапія.

Центральне місце у педагогічній технології М. Монтессорі «Будинок вільної дитини» належить дидактичному матеріалу, який є важливим засобом становлення фізичних і психічних функцій дитини, розвитку її творчості, уваги, волі, навчання письма та елементарної математики. Запропонувавши матеріали, які привернули  дитячу увагу,  надаємо дитині свободу, необхідну для її розвитку. Вільний вибір матеріалу сприяє розвитку організаційних можливостей дитини. Вільне вправляння з матеріалом  формує дитячу особистісну незалежність, йде за принципом «допоможи мені зробити самому». Ця робота  дає дітям змогу самостійно визначати помилки, усувати їх, відновлюючи порушений порядок.  Відносини між дітьми складаються так, що маленькі перемоги в знаннях, уміннях і навичках емоційно підтримуються колективом маленьких вихованців. Цим дотримується концепція активної особистості, яка розмірковує і спілкується, розвивається у процесі вільної діяльності. 

Гра з піском – це натуральний і посильний для кожної дитини вид діяльності. Тому заняття в пісочниці  в групі стали звичним явищем. Це ігри-заняття, ігри-казки й пізнавальні ігри.

В пісочних іграх діти природньо регулюють ігрову взаємодію. Вони самостійно вирішують конфлікти, сумісно долають труднощі, вчаться слухати і чути іншого.

Пісок дає  можливість обіграти з дітьми улюблену казку, а це в свою чергу розвиває комунікацію дітей, образне мислення, фантазію, впевненність.

         Пісочниця у групі – це водонепроникний дерев′яний ящик. Пісок у ній  розділений на дві частини: сухий та мокрий. Він  світло-коричневого кольору, пісчинки середнього розміру. Піском заповнена 1/3 ящика. Перед використанням  пісок  був просіяний, промитий, продезінфікований.

         На поверхні сухого піску розігруємо вправи «Здраствуй, пісок», «Пісочний дощик», «Незвичайні сліди», «Візерунки на піску», «Ми їдемо у гості»,  ігри-вправи «Ми створюємо світ», «Кроти», «Пісочні хованки».

            Зволожити пісок допомагають ігри «Струмок тече», «Дощик моросить». На поверхні мокрого піску граємося в ігри  «Нірки-горбики», «Пісочні будівельники»,  дидактичні ігри-вправи  «Хто до нас приходив?», «Відбитки»,  «Візерунки на піску».