Група раннього віку "Б"

Група №2 "Полуничка"

Вік дітей - 1,5-3 роки

Вихователі: 

Болотян Дар'я Олександрівна

Каранець Анастасія Олексіївна

Помічник вихователя:

Ворон Лариса Анатоліївна

Робота з дітьми

В освітній роботі вихователі використовують інноваційну методику раннього розвитку М.Гмошинської "Художники в памперсах" та оздоровчу технологію - фольклоротерапія.

Методика раннього розвитку Марії Гмошинської «Художники в памперсах» спрямована на створення для дитини цікавого заняття та гармонійного розвитку малюка. Головне завдання організації зображувальної діяльності — виховання естетичних почуттів, допоміжне — навчання нетрадиційним технічним прийомам. На заняттях діти малюють широким малярним пензлем, різноманітними штампами, ватяними паличками, соскою, долонькою, ребром долоньки, пальчиками.

Методика Марії Гмошинської проста у виконанні та має ряд переваг: вона спрямована на попередження можливих проблем у подальшому розвитку дитини, оскільки дитяче малювання спирається, перш за все, на пальчикові маніпуляції, що сприяє не тільки гармонійному розвитку психіки малюка (тренування пам’яті, розвиток кольоросприйняття), але і багато в чому позначається на розвитку мовлення. 

Фольклор — це унікальний за потенціалом матеріал для занять з музикотерапії. Адже народна творчість не лише є доступною та зрозумілою для дітей, вона ще й чудодійно впливає на їхній психологічний стан.
Рідна мова, зокрема і музична, кожній людині близька і зрозуміла, як жодна інша. Тож музичний фольклор «із першого звука» зачіпає дітей дуже глибоко, на рівні підсвідомості, спонукає їх до відкритості, розкутості — а це вже фактично музико-терапевтичний ефект.
Розмаїття жанрів музичного фольклору дає змогу зробити його засобом інтелектуального зростання, збагачення емоційного досвіду, активізації чуттєвої сфери дітей, які ми використовуємо протягом дня в різних режимних моментах. 
Головною метою наших музико-терапевтичних занять є «занурення» дітей у добру живу енергію музичного фольклору, розкриття в них бажання проявити й виразити себе у музично-ігровій творчості.